Pyöräpaja

Pyöräpajassa tarjotaan polkupyörähuoltoja ympäri vuoden, sekä otetaan vastaan lahjoituksena käytettyjä hyödynnettävässä kunnossa olevia polkupyöriä. Lahjoitetut polkupyörät kunnostetaan tai hyödynnetään varaosina. Kunnostettuja polkupyöriä voi ostaa yhdistykseltämme.

Aukioloajat: yhdistyksen aukioloaikojen puitteissa. Löydät yhdistyksen aukioloajat Kalenteri välilehdeltä.

Kerhot

Puuhis, on tarkoitettu alakouluikäisille lapsille. Kerhossa puuhataan teemapohjaisesti ja ohjattuna. Askartelua, liikkumista, leikkejä ja pelejä, sekä kivaa yhdessäoloa.

Palloilukerho, pelaamme erilaisia pallopelejä lasten toiveiden mukaisesti. 1.lk-6.lk.

Askartelukerho, askartelemme hyödyntäen kierrätys- ja luonnonmateriaaleja. Alakouluikäisille.

Pyöräkerho, kerran kuussa järjestettävässä kerhossa lapset ja nuoret voivat tulla ohjatusti kunnostamaan ja huoltamaan omia polkupyöriä. Myös aikuiset ovat tervetulleita. Alkaa: 6.5.2024.

Olohuonetoiminta

Perhekahvila, on nimensä mukaisesti suunnattu lapsille ja heidän aikuisille. Rentoa sosialisoitumista, leikkejä ja kahviotoimintaa.

Avoin olohuone, tarjoaa kaikille avoimen kohtaamispaikan. Voit tulla juttelemaan, pelailemaan, tekemään läksyjä, ym.

Syntymäpäivät

• Järjestämme lapsille ohjattuja syntymäpäiviä. Myös omatoimisynttärit ovat varattavissa! Pääset tutustumaan niihin tarkemmin linkistä.

Tilavuokraus

Meiltä voit myös vuokrata tiloja kokouksiin tai muihin pienimuotoisiin tilaisuuksiin. Ota yhteyttä!

Hinnasto:

Tila:                              Jäsenhinta                 Ei jäsen                                   Yritys tms.
Olohuone                    20€/ 2 h                       40€/ 2 h                                  50€/2 h
Lisätunnit                    10€/h                           15€/h                                       20€/h
Salin varaus                10€/h                           15€/h                                       Sovitaan erikseen.
Koko päivä                  80€/yli 6h                100€/yli 6h                               100€/yli 6h

Huom! Siivous ei sisälly hintoihin. Lähtökohtaisesti tilan vuokraaja hoitaa loppusiivouksen.

Varustelu:

Olohuoneesta löytyy istumapaikat 24hlö, keittonurkkaus, oleskelutila.

Keittonurkkauksessa on uuni, mikro, tarjoiluastioita ja tiskausmahdollisuus (ei tiskikonetta).
Termospumppu, kahvinkeitin, vedenkeitin.

Omat kertakäyttöastiat tms. ovat suotavia.

Bluetooth-kaiutin, stereot

Tv-hdmi liitännällä

Tv+pelikone

Tarkempia lisätietoja saat puhelimitse tai sähköpostitse.

ohjaaja.mepo@outlook.com